其實  我很想你
Actually, I miss you so much

尤其  每次我遇到挫折的時候
Especially, Whenever I feel frustrated

傷心難過的時候
and heartbroken

我都會想起和你一起度過的快樂時光
I always think of the happy time I have spent with you

雖然時間很短暫
Although time is very brief

但是和你在一起的每一分每一秒
However, I still remember every single minute and second together with you

我都記得

有時候我會討厭自己
Sometimes, I hate myself

為什麼記憶力這麼好
Why I have a good memory?

為什麼會記住所有的細節
Why I can remember all the details?




其實  我很想你
Actually, I miss you so much

尤其  在天氣很冷的時候
Especially, Whenever it is cold

想起溫暖的你
I think of your nice and warm

為什麼我沒有再回去看你
Why I did not visit you again?

因為我怕破壞了以前美好的回憶
Because I afraid that our wonderful memories will be destroyed

只有在心情盪到谷底時
Only when I was depressed

想你
Miss you










累了
I feel very tired

我可以回家休息嗎?
Could I go home and take a rest?

想念加拿大愛德華王子島
Miss Prince Edward Island in Canada


















arrow
arrow
    全站熱搜

    Pink 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()